Bajban van az Aperol és a Campari készítője.

A Campari olasz szeszesital-gyártó csoport figyelmeztette befektetőit az amerikai vámok lehetséges negatív hatásaira, miközben átmeneti évnek nevezte a 2025-ös esztendőt az új vezérigazgató irányítása alatt - írta az ESM kiskereskedelmi szakportál.

Az olasz vállalat mérsékelt organikus bevételnövekedést vár, miközben az üzemi eredmény valószínűleg nem változik jelentősen az idei év folyamán. Az Aperol és Campari mögött álló cég bejelentette, hogy korrigált üzemi eredménye organikus szinten 2,5 százalékkal csökkent a tavalyi évhez képest. Ez az első eredményjelentés, amelyet az új vezérigazgató, Simon Hunt irányítása alatt hagytak jóvá, aki januárban vette át a vezetést.

A vállalat becslései szerint a Mexikóból, Kanadából és Európából az Egyesült Államokba irányuló importra kivetett 25 százalékos vámok éves hatása 90-100 millió euró körül alakulhat, mielőtt bármilyen "lehetséges kárenyhítő intézkedést" bevezetnének, amelyeket a csoport jelenleg vizsgál.

Az új vezérigazgató, Hunt nyilatkozatában hangsúlyozta, hogy

Jelentős lehetőségeket észlel a földrajzi expanzióban.

A vállalat élére most kinevezett Huntot azután választották vezérigazgatónak, hogy elődje, Matteo Fantacchiotti, csupán néhány hónapnyi munkaviszony után, szeptemberben lemondott tisztségéről.

Related posts