Tényekkel alátámasztva, nem csupán ígéretekkel: az új Opel modellek egyetlen töltéssel akár 1115 kilométert is képesek megtenni.

A vadonatúj Opel Grandland, amely hibrid hajtáslánccal van felszerelve, a gyakorlatban is megmutatta, hogy kiemelkedő hatótávval rendelkezik.
Az Opel legújabb modellje, a Grandland, mostantól 20 centiméterrel hosszabb változatban érhető el, és nemcsak külsejével, hanem a technológiájával is lenyűgöz. A plug-in hibrid verziója nemrégiben már bizonyította, hogy rendkívüli hatótávolsággal rendelkezik, így a városi közlekedésben és a hosszabb utazások során egyaránt megbízható társ lehet.
A Grandland PHEV hivatalos WLTP-szabvány szerinti hatótávolsága lenyűgöző 897 kilométer, ebből pedig 87 kilométert teljesen elektromos üzemmódban képes teljesíteni ez a sokoldalú SUV.
Ehhez viszonyítva az Opel csapatának egy szeles, esős januári napon lenyűgöző teljesítményként 1115 kilométert sikerült megtennie egy tele tankkal és egy teljesen feltöltött akkumulátorral.
Az út kicsit több, mint harmadát, konkrétan 380 kilométert elektromos módban abszolválta a Magyarországon zöld rendszámmal már nem ékesíthető újdonság. A 80 km/h átlagsebességű útvonalon 4,6 literre jött ki az átlagfogyasztás.
Az 1,6 literes 4 hengeres turbós benzinmotorra épülő külsőleg tölthető hibrid hajtáslánc 195 lóerős teljesítményű és 350 Nm nyomatékú. A 7,8 másodperces 0-100-as gyorsulású és 220 km/h végsebességű Granland PHEV akkumulátora 17,9 kWh kapacitású.
A hétfokozatú automata váltós plugin hibrid Grandland Magyarországon 16,1 millió forinton nyit.
Viszonyításul: a 136 lóerős lágyhibrid változat alapára 12,5 millió forint, míg a 210 lóerős elektromos verzió, amely akár 582 kilométeres hatótávot kínál, legalább 17,8 millió forint befektetése után vehető birtokba.