Hosszú távú leállásra számíthat az egyik jelentős magyar bank, így az ügyfeleknek érdemes felkészülniük erre a helyzetre.

Fedezd fel, hogyan forradalmasíthatja az AI az üzleti világot! A mellébeszélés helyett konkrét stratégiákat, gyakorlati megoldásokat és valós példákat kínálunk egy izgalmas, egy napos rendezvény keretében. Ne hagyd ki ezt a lehetőséget! Regisztrálj most, és tudj meg többet!
A kiesés időtartama alatt a CIB Bank Online és a CIB Bank Mobilalkalmazás nem lesznek hozzáférhetők. Ennek következményeként az ügyfelek:
Az eBroker platform kizárólag jelszóval történő azonosítást használ, míg a CIB Business Online csak ViCA azonosítással érhető el. Ezekkel a belépési módokkal a rendszer teljes funkcionalitása biztosított marad, még a rendszerfejlesztés ideje alatt is.
A CIB24 call center (+36 1 4 242 2429) korlátozott funkcionalitással lesz elérhető, a telefonos ügyfélszolgálat segítségével a bankkártya limitmódosítás és a letiltás lehetősége, valamint az átutalási megbízás benyújtása ebben az időszakban is biztosított lesz.
A www.cib.hu weboldalon található bizonyos szolgáltatások, mint például a visszahíváskérés, az időpontfoglalás a fiókba, a kapcsolatfelvétel lehetősége, panaszbejelentés, hitelkalkulátorok és az online hiteligénylés, nem vagy csak korlátozott mértékben állnak majd rendelkezésre.
A CIB azt kéri ügyfeleitől:
A kiesés időszakában a CIB bankkártyákkal továbbra is végezhetők ATM és POS tranzakciók. Ha egy ügyfél a kiesést megelőzően létrehozott Online Vásárlási Kártyakódot, és bankfiókban regisztrálta a kapcsolattartási telefonszámát, akkor az online vásárlás jóváhagyásához szükséges kód SMS formájában fog megérkezni.