A Penny és a Foodora egyesítették erejüket!
November közepétől a Penny vásárlói számára lehetőség nyílik arra, hogy az ország bármely pontján egyszerűen intézhetik nagyobb bevásárlásaikat a Foodora applikáción keresztül. Az ünnepi időszak beköszöntével ez különösen hasznos szolgáltatás, hiszen a diszkontlánc teljes termékkínálata gyorsan és kényelmesen elérhető az otthonuk kényelméből.
A foodora felületén a vásárlók a Penny üzletekben elérhető valamennyi termékkategóriából válogathatnak, többek között friss termékekből, tartós élelmiszerekből, különböző pékárukból, italokból vagy készételekből. Az árak változatlanul a boltokban már megszokott alacsony szinten maradnak; a vásárlóknak a megjelölt kosárérték esetén csak a házhozszállításért kell külön díjat fizetniük, ugyanakkor rengeteg időt spórolhatnak - közölte szerkesztőségünkkel a Penny.
Célunk, hogy a Penny vásárlói minden vármegyében élvezhessék a gyors és kényelmes online bevásárlás előnyeit, különösen az ünnepi időszak közeledtével. Reméljük, hogy országos szintű elérhetőségünk jelentős mértékben megkönnyíti a mindennapokat, hiszen a megszokott pénztárcabarát áraink mellett egyszerűen juthatnak hozzá termékeinkhez.
- mondta Kazatsay Eszter, a Penny magyarországi kommunikációs vezetője.
Fedezd fel exkluzív ajánlatainkat és kuponjainkat! Ne hagyd ki a lehetőséget, hogy különleges kedvezményekkel gazdagodj!
A közlemény alapján a Foodora alkalmazásban elérhető sokszínű kedvezmények rendszeresen igénybe vehetők a Penny rendelések során is, lehetőséget adva ezzel a vásárlóknak, hogy még nagyobb árengedményekben részesüljenek a Foodora platformján. Továbbá, az alábbi településeken egy hónapon keresztül minden rendeléshez ingyenes kiszállítást kínálnak az érdeklődők számára:
„A Penny-vel való együttműködésünk egyedülálló sikernek örvend: már közel 400.000 rendelést teljesítettünk, és örömmel tapasztaljuk, hogy egyre többen választják a kényelmes online vásárlás lehetőségét. A Foodora számára a legfontosabb célunk, hogy olyan elérhető kényelmi szolgáltatást kínáljunk, amely nemcsak energiát, hanem rengeteg időt is megtakarít felhasználóinknak. Ezt az időt pedig arra fordíthatják, ami igazán fontos számukra” – mondta Szauter Zsolt, a Foodora marketingigazgatója.
Praktikus és komfortos alternatíva az ünnepi időszak zűrzavarában.
Az online bevásárlás rendkívüli segítséget nyújthat a fogyasztóknak, hogy hatékonyabban tudják intézni a teljeskörű, akár nagy bevásárlásaikat is, amivel időt spórolhatnak az év végéhez közeledve - fogalmaz a közlemény.
Mint írták, az online szolgáltatással megspórolt idő mellett a megszokott Penny árakon vásárolhatják meg a termékeket, így pénzt is spórolhatnak. A foodora szolgáltatása - a partnerek nyitvatartási idejéhez igazodva - az ünnepek alatt is elérhető lesz, hogy az év legforgalmasabb időszakában is gördülékenyen kiszolgálhassák a vásárlói igényeket.
A Penny és a Foodora 2021 áprilisában indította el közös programját, amely azóta folyamatosan fejlődik, és már 43 településen elérhető az országban. Az online vásárlás a PENNY üzletekből egyre népszerűbbé válik, mivel sokan a kényelmes otthoni rendelést választják, ahol a minőségi termékek és a kedvező ár-érték arány találkozik. A legkedveltebb rendelési lehetőségek között általában a friss pékáruk, a Sissy 2,8 százalékos tej, a Penny friss tojás és a Kedvenc Hentese csirkemellfilé szerepelnek.