Teljes kudarc Meghan Markle sorozata: megérkeztek a nézettségi statisztikák! - Életmód

Messze elmaradt a főzőműsor nézettsége a várttól. Meghan Markle sorozata még a legnépszerűbb 300 Netflix alkotás listájára sem fért fel, ennek ellenére berendelték a második évadát.
Bár a grandiózus reklámkampány és a hatalmas marketingköltségek nem kímélték a népszerűsítést, Meghan Markle új sorozata nem tudott meghódítani a nézők szívét. A "Szeretettel, Meghan" című életmódsorozat március óta elérhető a Netflix kínálatában, azonban a legfrissebb nézettségi adatok alapján félév alatt sem tudta beverekedni magát a 300 legnézettebb műsor közé. A sorozat mindössze a 383. helyen végzett, ami elég távolinak tűnik a siker küszöbétől.
A Mirror beszámolója szerint a Netflixen mindössze 5,3 millió ember indította el a Szeretettel, Meghan című műsort az elmúlt félév során. Ez a szám különösen alacsonynak számít, hiszen ugyanebben az időszakban a 2011-es Suits című sorozat negyedik évadát is ennyien követték, amelyben Meghan Markle szintén szerepelt. Úgy tűnik, hogy a hercegné fekete öves rajongóin kívül mások nem igazán érdeklődtek a produkció iránt. A viszonyítás kedvéért: az azonos időszakban a Kamaszok című sorozat volt a legnagyobb népszerűségnek örvendő alkotás, 145 millió megtekintéssel, míg a Squid Game 117 milliós nézettséggel követte őt.
Július 19-én a Netflix bejelentette, hogy zöld utat adott egy népszerű sorozat folytatásának. A streamingóriás meglepő döntését azzal indokolta, hogy bár a nézettségi adatok nem éppen kiemelkedőek, a műsorban szereplő termékek iránti kereslet hihetetlen mértékben növekszik. Így a vállalat számára továbbra is jövedelmező marad a Harry herceg és Meghan Markle közötti megállapodás. A Netflix korábban egy 100 millió dolláros szerződést kötött a sussex-i házaspárral, amely lehetővé tette, hogy számos sorozat készülhessen a család életéről.